dinsdag 2 juni 2009

Grinta la Tournay startnummer 3327

Een tijdje geen inspiratie gehad om een stukje te schrijven, dit heeft denk ik te maken met het reguliere patroon van woonwerk en het vaste trainingpatroon.
Op 2 mei heb ik de Grinta la Tournay gereden een tocht over “zo gezegd 150 km” echter bij aankomst had ik 146,9 km op de teller, de tijd was 5 uur en 21 min.
Gemiddelde snelheid dus 28 km/u.
Ik moet zeggen dat de tocht vrij goed te doen was, echter ik had de week er voor hard getraind en de dag voor de Grinta maar 1 dag gerust.
Dit heeft mij een beetje de das om gedaan, ik begon al met zware benen en dat is eigenlijk niet meer over gegaan.
In vergelijk met de Ronde van Vlaanderen voelde ik mij slecht, het ging voor geen meter.
Tijdens de rit heb ik veel alleen gereden, dit doordat ik groepjes terecht kwam die te zacht reden voor mijn gevoel, dus je weet wel telkens alleen naar een volgend groepje rijden.
Nou dat heeft mij natuurlijk ook een beetje de nek om gedaan.
De tocht was goed georganiseerd, goede verzorging en duidelijke bewegwijzering.

Geen opmerkingen: