woensdag 11 november 2009

Kalender 2010

Hallo Allemaal,

Even weg geweest van het blog maar hier ben ik weer!

Na de deceptie van de Marmotte, heb ik weer voldoende moraal om voor het winter seizoen en het nieuwe wieler seizoen er lekker tegen aan te gaan.
Natuurlijk ben ik na de Marmotte wel blijven fietsen, training met de Nieuwelingen en woonwerk.
Hier onder zie je de Cyclos die ik in het nieuwe Seizoen ga rijden.

20 maart
Omloop Passage Fitness (Gent)

3 april
Ronde van Vlaanderen voor wielertoeristen en mtb'ers (Brugge + Ninove)

17 april
Peter Van Petegem Classic (Oudenaarde)

8 mei
Grinta! Challenge (Tournai)

23 mei
Tilff-Bastogne-Tilff (Liège, Tilff)

3 Juli
Le Marmotte

4 september
Würth Classic (Turnhout)

Wellicht geven de bovenstaande Cyclos voldoende stof om te schrijven, maar natuurlijk blijf ik berichten over het winter seizoen.

Groet,

Erik

Geen opmerkingen: