donderdag 12 november 2009

De Specialized S-Works Sl 2

Een paar weken geleden heb ik een nieuw fietskader gekocht, althans een bijna nieuw.
Het is een Specialized S-Works Sl 2 maat M geworden in de SAXO-BANK kleuren.
Ik heb hem via marktplaats gevonden, en het kader is nog maar een goede 6 maanden oud.
De jongen waar ik hem van gekocht hebt, heeft al weer een SL 3 besteld, maar een maatje S.
Ik had de indruk dat hij het frame ook wat aan de grote kant had gekocht.
De man is maar 1.70 m dus een S zal hem zeker beter passen.
Begrijp echter niet dat zijn fietsenmaker hem dit frame verkocht heeft maar niet getreurd, ik ben er goed mee.
Het garantiebewijs en aankoopbon zaten er bij, voor het frame en zadelpen heb ik €1400,- moeten neer tellen.
Nieuw koste het frame €2800,-
Natuurlijk heb ik al mijn materiaal overgezet, met de Record groep is het denk ik de perfecte combinatie.
Ik denk wel dat de fiets iets zwaarder is als met het Scott frame maar het zal niet echt veel schelen.










Inmiddels heb ik me weer ingeschreven voor de ultieme uitdaging “Le Marmotte 2010”.
Vandaag heb ik tevens ons verblijf geboekt op de camping A La Rencontre du Soleil.
Hier hebben we dit jaar ook gestaan, en we waren dik tevreden.
Mooier kan je niet zitten, deze camping staat werkelijk aan de voet van de Alpe d'Huez.
Van hier uit zit je ook centraal voor verschillende ander beklimmingen.

Gisterenavond kwam ik Angelo Roelandt zijn vader nog tegen hij fietste ook van zijn werk en klaagde over het lampje op zijn fiets dat het niet meer deed.
Toch belangrijk dat je verlichting in orde is zeker met deze donkere dagen, wellicht heeft hij het vandaag weer gefikst.

2 opmerkingen:

Angelo Roelandt zei

Hoi Erik,

Leuk dat je weer actief aan het bloggen bent. Ook erg gaaf dat je de marmotte weer gaat rijden. Wij zitten ook weer op dezelfde camping. Echt een mooi fietsje Erik !! Ben jij al terug begonnen in de sportschool?

Groeten,

Angelo.

Anoniem zei

Hoi Erik, leuk om weer eens iets van je te vernemen via je weblog.
Goed ook dat je weer De Marmotte gaat rijden en het beest gaat temmen.Mijn broer is ook vrij en gaat hem ook rijden, ik heb ook een week vrij gevraagd en het ziet ernaar uit dat het gaat lukken.
Jullie (jij en Angelo) zijn er al snel bij, ik wil ook mijn kids van school houden, maar ze werken niet echt mee, dus ik weet nog niet wat ik moet boeken.Eind volgende week ga ik ook weer in training na een maandje geheel onthouding.Mooie fiets trouwens, mooi geheel en heb je nu een compact geinstalleerd?
Ik zal je volgen op je weblog en mischien komen we elkaar wel weer eens tegen tijdens de diverse trainingsritjes of tochten.
Groeten Angelo